פרסום סמוי:
פרסום סמוי כלי פרסום לגיטימי או מניפולציה על צרכני התקשורת.
אני רוצה ללמוד יותר לעומק את הנושא של פרסום סמוי בגלל שקיימים הרבה סוגים שונים של פרסומות בערוצי הטלוויזיה. בנוסף לכך הפרסומות הם הדבר הכי חשוב לכל עיתון,אתר אינטרנט, ומהדורת חדשות.
הפרסומות מכניסות כסף רב בכל אמצעי
תקשורת אשר הם מופיעות בהן מפני שמשלמים הרבה כסף כדי לשלב אותן.
פעמים רבות המפרסם בוחר להשתמש בפרסומת שלו בפרזנתורים
כדי לגרום לכך שעוד אנשים יצפו בפרסומת שלו מפני שהפרזנטור הוא דמות מוכרת
וגורמת להתעניינות של קהל רחב. הפרסומות הסמויות מהוות דבר חשוב מאוד באסטרטגיה
השיווקית של החברה המפרסמת. הפרסומות מגיעות לקהל רחב מאוד וגורמות לעלייה במספר
המכירות והרווחים של החברה.
בהמשך, לפי דעתי מאוד חשוב לחקור על קיומו של הפרסום הסמוי בתכנים
תקשורתיים בגלל שאנחנו חשופים להם כל הזמן.
חשוב
מאוד להבין שהם משתילים לנו פרסומות סמויות בתכנים שבהם יש רייטינג רב בשביל
שנצרוך את המוצרים שלהם, גם אם אנחנו לא באמת צריכים את המוצר. פעמים רבות
אנחנו מבצעים פעולה אקטיבית, כלומר, קנייה או שיתוף של מוצר בגלל שהופיע בפרסומת סמויה ולא
שמנו לב שמפרסמים לנו מוצר, לכן חברות הפרסום מרוויחים כסף רב.
ערכים מתנגשים הם: פרסום סמוי בתוכניות ריאליטי
מול מניפולציה על צרכני התקשורת.
לפי דעתי זה לא מוסרי להשתמש בדרך זו של פרסום כי היא דרך מניפולטיבית והמפרסמים משתמשים בדרך זו כדאי לפנות לצרכנים ולגרום להם לרכוש או להשתמש במוצר או שירות שהם אינם צריכים. השימוש בפרסום סמוי, לדעתי, אינה לגיטימי כי בדרך זו "משתלטים" על המחשבות של הצרכן למען המטרות של המפרסם.![]() |
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה