ביבליוגרפיה


מאמרים:


  1. מה הטעם בחקר פרסומות? (שרון אואן)
  2. הפרסום הסמוי בטלוויזיה בעידן התקשורת השיווקית המשולבת וכלים לרגולציה אפקטיבית של פרסום סמוי  (ד"ר טלי תאני-הררי  2012)
  3. פרסום סמוי ("תוכן שיווקי") בשידורי הטלוויזיה (הכנסת השבע-עשרה 2006)
  4. מה הטעם בחקר פרסומות? (הלן אינגהם)
  5. תוכן שיווקי- פוליטיקה של הגדרה ? (נחמה לאור ונועה אלפנט-לפלר )
  6. בתוך הקופסה מיתוג סמוי בשידורי הטלוויזיה המסחרית בישראל (ענת באלינק 2012)
  7. רשת מצפצפת על הרשות השנייה (עידו קינן 2013) 




קתבה:

  1. מיליון פרסומות (אסף שניידר 2017)
  2. צרכנות: כך פרסומות משפיעות על ההחלטות שלכם (דינה פלר 2014)
  3. איך הפרסומות בטלוויזיה הורסות לכם את הדיאטה (יעל דרור2004) 
  4. סמי צפייה: הפרסום הסמוי משתלט על המסך  ( ליאת נטוביץ-קושיצקי 2013) 
  5. כיצד הפרסומות משפיעות עלינו 


פורום:

  1. כמה פרסום סמוי קיים בתוכניות הטלוויזיה? הרבה יותר ממה שחשבתם!( מרטין סבג 2012)
  2. האם הפרסום באמת משפיע עלינו? ( 2007 document)
  3. איסור על פרסום סמוי יעוגן בחקיקה ראשית (כונן 2018)











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה