שיטת מחקר

שיטת מחקר
אני אצפה בתכניות ריאליטי ביניהן - המירוץ למיליון מסטאר שף וסודות מתוקים.
בחרתי בתכניות אלה בגלל שמסטאר שף וסודות מתוקים הם תוכניות בישול אבל יש להם פורמאטים שונים אז אני ייכולה לראות באזה פורמט יש יותר פרסומות סמויות והמירוץ למיליון בחרתי כי זות תכנית מאוד מפורסמת שכבר משודרת מספר שנים
ואבנה טבלה בעלת הקריטריונים הבאים :
שם התוכנית
מה מפורסם
כיצד מפורסם
עד כמה הפרסום בלט
יתרונות של שיטת המחקר:
בדרך זו של מחקר אני יכולה לארגן את כלל הנתונים שאני אוספת ולערוך עבודת השוואה וחקירה באשר לנתונים על מנת להגיע למסקנות ותובנות, לדוגמא: באיזו תוכנית קיימות הכי הרבה פרסומות סמויות, כיצד הן מועברות, פרסום של איזו חברה הכי בלטה.
החסרונות של שיטת המחקר:
החיסרון הוא שאני מתמקדת במספר קטן של תוכניות ריאליטי ורק בשני פרקים של כל אחת ולא בכל התוכנית והפרקים ואני עושה השווה בין מספר קטן של קריטריונים אז דרך שיטת מחקר זו אני לא משקפת את כל הנתונים בקשר לפרסום סמוי בתוכניות ריאליטי אלה אני מתמקדת בחלק קטן ממנה. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה