מיתוג

המותג ופעולת מיתוגו הם יצירה של משרדי יחסי ציבור אשר עבודתם היא לקחת מוצר ולהחדיר אותו לתודעת הציבור על ידי בידולו משאר המוצרים הדומים לו או על ידי לובינג קמעונאי. 

מיתוג מוצרים נותן לנו את ההבדל בין "נגן MP3" לבין "איי-פוד", בין "ג'ינס" לבין "דיזל", בין "שעון" לבין "רולקס", בין "מכונית" ובין "מרצדס". כולם מותגים בתחומים שונים שיחסי הציבור (וכמובן גם איכות המוצר עצמו) מיתגו אותם ונתנו להם את ה"הילה" שסביבם.

מיתוג מוצרים הוא התהליך שבו הופך המוצר (או השירות) שלנו למותג. בתהליך המיתוג קובע משרד יחסי הציבור האחראי גם על פעילות לובינג קמעוני את מערכת הערכים של מותג.   



תוצאת תמונה עבור מיתוג

מיתוג של ערוצי הטלוויזיה החדשים: ערוצי הטלוויזיה השיקו לאחרונה את מיתוגם החדש הכולל לוגו ושפה גרפית הקורצת לצופים ומזכירה מאיפה באו ולאן הם הולכים. במקרה של "קשת" ספרות האפיק מופיעות כשהן מחולקות בעזרת קו עדין, ובמקרה של "רשת" כשהן מורכבות משני פסים משלימים. בשני המקרים נראה כי מדובר באימוץ סימן ההיכר הבולט ואולי היחיד של לוגו ערוץ 2 הבקרוב־מנוח. ערוצי קשת ורשת צריכים מיתוג חדש שיבדיל אחד מהשני.
 במקרה של ערוץ 10 מספר האפיק הוא שמו של המותג עצמו. אין ספק כי העברתו של הערוץ לאפיק 14 מערים עליו קשיים הנוגעים לזהותו הבסיסית ומתוך כך גם לאופן הצגתו החזותית המחודשת. על אף הבילבול, נראה כי בערוץ לא מיהרו לוותר על הספרה העגולה שמופיעה גם במותגיו השונים. בערוץ החליטו להמיר את הסיפרה במילה 'עשר' ולקוות שהמשמעות המילולית תספיק. הלוגו החדש של הערוץ כולל את המילה "עשר" בתוך עיגול, סימן מוכר מן הלוגו הקודם.

המנצחת בסיבוב היא ללא ספק זו שהשינויים פשוט עוברים לידה. השחקנית הצעירה ביותר על המגרש יכולה לצפות במתחריה המיוזעים כשהם מסתדרים אחריה באפיקים 12, 13 ו־14. תאגיד השידור "כאן" נשאר במקומו באפיק 11 עם המיתוג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה